احمدی‌نژاد: درباره مرخصی‌ام برای همراهی‌ مشایی حرف‌وحدیث درست کردند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 / 2 / 1387
بازدید : 505
نویسنده : sdn ............................................................................لطفا از صفحه خبر دیدن فرمایید!!!

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی ایران در پایان جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره امضای حکم رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: من در جریان این مسئله نیستم و هنوز گزارشی برای من نیامده است که بخواهم این حکم را امضاء کنم.

وی درباره برخی انتقادات نسبت به حضور وی در هنگام ثبت نام اسفندیار رحیم مشایی در وزارت کشور گفت: کشور ما کشور حرف و حدیث است.

رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی درباره اینکه گفته می‌شود مرخصی شما غیرقانونی بوده است، گفت: در کشور ما رئیس‌جمهور هرکاری که می‌کند حرف و حدیث زیاد است.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال دیگری درباره سفر به آفریقا و اکوادور گفت: در برگشت از کشور اکوادور به کشور اتیوپی سفر خواهیم کرد تا در پنجاهمین سالگرد تشکیل سازمان وحدت آفریق حضور پیدا کنیم.

رئیس جمهور همچنین درباره سفر خود به کشور آفریقا گفت: این سفر به منظور حضور در مراسم تحلیف آقای کوره‌آ صورت می‌گیرد.

وی همچنین از سفر خود به کشور تایلند برای شرکت در اجلاس آب در هفته آینده خبر داد و گفت: انشالله بعد از اینکه از کشور تایلند بازگشتیم به اکوادور و سپس به اتیوپی خواهم رفت.

احمدی‌نژاد درباره اینکه آیا آقای مشایی در سفرهای استانی حضور پیدا خواهد کرد و یا نه گفت: این را از خود آقای مشایی بپرسید.

همچنین رئیس‌جمهور با اشاره به ادامه یافتن سفرهای استانی گفت:‌ ما تعهدی در مورد سفرهای استانی داده‌ایم و انشالله آن را تمام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 




:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: احمدی‌نژاد: درباره مرخصی‌ام برای همراهی‌ مشایی حرف‌وحدیث درست کردند ,

مطالب مرتبط با این پست :

به kimilove خوش آمدید

میزان رضایت از سایت؟

RSS

Powered By
loxblog.Com