دردسرهای سگ 20 میلیون تومانی علی کریمی!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 27 / 2 / 1392
بازدید : 401
نویسنده : sdn ............................................................................لطفا از صفحه خبر دیدن فرمایید!!!

به گزارش شبکه اطلاع رساني دانا، علی کریمی یکی از محبوب ترین بازیکنان فوتبال ایران است که بعد از ناکامی پرسپولیس در جام حذفی از فوتبال خداحافظی کرد البته زمزمه هایی مبنی بر بازگشتش به تیم ملی شنیده می شود اما جالب است بدانید که کاپیتان سابق پرسپولیس یک سگ گرانقیمت خریده سگی که که به طور اختصاصی از آلمان وارد ایران کرده است.

این روزها هم مشکل عجیبی برای کریمی و سگش پیش آمده بود و کریمی چند روزی دربه در به دنبال واکسن سالیانه سگش می گشت. ظاهرا این سگ باید سالی یک آمپول برای سلامتی اش بزند و در نهایت کریمی در محمدشهر کرج واکسن سگش را پیدا می کند!

. گفته می شود سگ کریمی حدو 20میلیون قیمت دارد و غذای خاص می خورد که هزینه نگهداری اش در ماه به حدود 500 هزار تومان می رسد. پیش از این هم مازیار زارع یکی دیگر از بازیکنان سابق پرسپولیس که اکنون در ملوان بازی می کند نیز هزینه های فراوانی برای سگش انجام می داد! او حتی یکی دو بار سگش را با خود در تمرینات پرسپولیس آورد.

ظاهرا دستمزدهای چند صد میلیون تومانی که برخی بازیکنان فوتبال می گیرند آنها را به سمت تفریحات عجیب و غریبی مثل سگ بازی! سوق می دهد.

منبع: مدال

انتهای پیام/گ




:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: دردسرهای سگ 20 میلیون تومانی علی کریمی! ,

مطالب مرتبط با این پست :

به kimilove خوش آمدید

میزان رضایت از سایت؟

RSS

Powered By
loxblog.Com